نمی دانستم
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

زن من دشمن بود نمیدانستم

باعث رنج و غمم بود نمیدانستم

روز اول که شدم عاشق او

لال و کر بودم و من هیچ نمیدانستم

همه گفتند که زنت شیطان است

من دیوانه احمق نمیدانستم

دوستم گقت نکنی مهریه اش را بسیار

من خر گوش نکردم نمیدانستم

خواهرم گفت نگیری که زنت عفریتست

من که مجنون او،اونم لیلی من بود نمیدانستم

همه اقوام زنم ز بال چو نیش عقرب

داداش همسر من خیلی ملنگ بود نمیدانستم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي